Fodelsedag med sorg

Jag vet att jag totalt suger pa att uppdatera bloggen, men ska gora ett forsok nu.

I mandags fyllde jag 23, ju aldre man blir desto mer obetydligt kanns det att fylla ar. Denna fodelsdag var dock inte som vanligt for det forsta var jag pa andra sidan jorden fran slakt och vanner. Och for det andra fick vi reda pa nagot otroligt sorgligt. Vi fick reda pa att en av vara battre vanner har att hans son Riely pa 2 manader gick bort pa mandag morgonen. De hade vaknat kvart over sex pa mandag morgon och Riely var livlos. Detta far en att tanka en hel del. I fredags var vi pa lilla Rielys begravning, vilket kandes otroligt olustigt. Man trodde ju aldrig att man skulle vara med om det har. Begravningen var valdigt fin da valdigt manga hade samlats for att stotta John och hans familj.

Detta far en verkligen att tanka efter hur bra man har det och vilka sma problem man har...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du uppdaterat bloggen:=) Grattis i efterskott då... Hoppas att du har det bra Down Under. Vi längtar efter att du ska komma hem igen.



Kram Angela

2009-09-06 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0