Noosa

Jag och Joanna har dragit ivag pa minisemester till kusten. Stallet vi ar i heter Noosa och ligger precis vid kusten, det ar en mysig liten stad! Jag var har forra helhgen med Anna, vi provade pa att surfa! Det var otroligt roligt sa far se om jag och Joanna ger oss pa det denna gangen. Men man far rakna med ett antal kallsupar och blamarken. Men det ar det lungt vart. Man har ju dock hajarna i bakhuvudet men man glommer dem ganska snabbt..hehe!
Vi ska spendera 5 eller 6 dagar har sa har tagit lite ledigt fran jobbet, vilket vi verkligen behover. Gayndah borjar bli lite for litet for oss och vi langtar efter beachen och manniskorna som bor pa kusten. I Gayndah ser man samma ansikten varje dag. Jag aterkommer med mer info om helgen..

puss pa er

Kommentarer
Postat av: Totte & Mia

Hallå syrran! Äntligen lite info. Låter kul det där med surfing. Kommer det komma lite bilder? Kramar Brorsan & Mia

2009-03-05 @ 11:33:44
URL: http://galleri.garrido.se
Postat av: Victor

WTF vf gjorde du slut ? :O

2009-03-15 @ 03:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0