Jobb...

Hej mina nara 0och kara!!

Det var lange sedan jag skrev nu, finns inte tillgang till bra internet har! Finns pa ett stalle i stan och det ar biblioteket. Men jag ar i allafall kvar i Gayndah en riktigt liten stad, tror det bor 2500 pers har! Ratt kul dock alla ar super trevliga och gastvanligare manniskor far man leta efter. Just  nu bor jag och Joanna hos Valentin en barndomsvan till mig. Han larde kanna massa folk har forra aret nar han reste i OZ. Idag fick vi aven jobb as bra med lite extra dollar sa man kan unna sig mer pa resan.
Sag en liten Kangrufamilj hoppa forbi nar vi prata med farmaren som vi jobbar far. Det kandes helt skummt...haha!
Jag har aven borjat kora bil har as kul att kora vanster trafik, inte alls svart!
Ikvall ska vi ata Kangru har atit det forut men kommer inte riktigt ihag hur det smakar!!

Hors snart!!!

Kommentarer
Postat av: Mormor o P

Äntligen får vi veta något om djurlivet där!

Skönt att höra ifrån dej Julia, vi suktar efter dina sällsynta besök på din blogg.

Var har dina andra reskompisar tagit vägen. Kommer ni att återses igen. Jobbar de någon annanstans?

Berätta sedan hur känguruköttet var, mört välsmakande, bespara oss inga detaljer.

Är fruktodlingarna stora där ni är? Odlas annan frukt där också? Vindruvor?

Har du sett några andra djur typiska för AZ?

Kul att du träffade Valentin. Världen är mycket mindre än man kan tro!

Här är det grått +2gr. Men vi hoppas på snö tills i morgon. Vi går iallafall mot ljusare tider. Ni börjar tidigt och slutar ganska tidigt kanske p g a värmen.

Skönt att du trivs och att ni mår bra.

Pussar o kramar



2009-01-27 @ 10:17:41
Postat av: mamma

2009-01-27 @ 18:45:36
Postat av: mamma

hej gumman!!häftigt med kängurufamiljen,kan de bli tama ?Får du verkligen köra bil därborta,måste du inte ha mer papper än ditt körkort?SE dig för !!Hör av mig imorgon per tel PUSS&KRAM

2009-01-27 @ 18:51:22
Postat av: Totte & Mia

Låter ju kanon syrran! Vad är det för jobb som du ordnat? kramar Brorsan & Mia

2009-01-28 @ 00:09:50
URL: http://galleri.garrido.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0