Verandan!!

Hej allihopa!
Far ursakta att jag inte skriver sa mycket men hander inte jatte mycket just .Vi jobbar i veckorna och sitter pa verandan pa kvallarna och helgana. Verandan ar guld vart nu...finns inget battre an att sitta dar och hora pa alla olika fagel ljud. Satt tva papegojor i tradet haromdagen. Tog en bild pa dem som ja ska ladda upp nar jag far mojlighet.

Alla hjartansdag idag desutom....kram pa er alla!!!


Ska forsoka ladda upp lite bilder nagon dag, men kameran har kranglat de senaste gangerna nar jag har forsokt.


hors snart...puss puss puss 


Kommentarer
Postat av: Linuz

Äntligen lite livstecken! Jag förväntar mig att du kan minst 5 olika fågel läten när du kommer hem!vill dessutom höra hur snorkråkan och fyllkayan låter!haha. ha det bra

2009-02-14 @ 17:00:25
Postat av: Totte & Mia

Låter trevligt... har du så att ni ser solnedgången från verandan med? Vilka fåglar har du lärt dig?

Kramar

2009-02-15 @ 12:08:34
URL: http://galleri.garrido.se
Postat av: Mormor o P

Tack för kortet! Äntligen något om djurlivet på bild. Det är kul att du får se så mycket som man själv önskat att få uppleva. AZ har alltid varit ett intressant land, djurliv, natur och historia.

Men vilket Svenssonliv, sitta på verandan och titta på papegojor. Det är ju vad vi gör här med på landet! Skojar bara haha! Idag är det kallt och snöar men som vanligt går det väl bort snabbt då det blir mildväder igen.Vi ska titta på orkideutställning på Blomsterlandet det är vår enda exotiska utflykt numera. Annars tittar vi på all vintersport på TV.

Stå på dej och ta in så mycket du kan om AZ. Var rädd om dej och ha det så bra.

pussar och kramar Mormor o P

2009-02-22 @ 11:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0