Puben!!

Ikvall jobbar jag mitt forsta skift pa puben dar vi bor, va inne tva timmar igar och larde mig lite. Sa idag ar det mer pa riktigt, kanns lite nervost! Men ar ju inte fel med lite extra pengar. Plus att erfarenheten ar jatte bra att ha om vi ska soka jobb pa kusten. Tiden gar dock valdigt fort har det ar redan april och joanna fyllde 23 ar igar, man blir ju pamind sjalv da! I helgen bar det av till Noosa igen ska bli skont att hanga lite vid beachen igen. Behovs efter en veckas arbete..

Hoppas alla har det bra hemma!!

Puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Allt är bra med oss här hemma.

Hoppas allt är bra med dig också.

Många kramar

2009-04-14 @ 13:47:07
Postat av: Jenny & Hilma

Helloj,



I veckan va jag o HIlma på radion och hissade och dissade. haha- missade du nått!

HIlma har 2 tänder och hon charmar alla hon träffar.

I påsk var det superfint väder här och nu i helgen får vi främmande, ett par kompisar från V-ås som kommer. Och så Petra o Tobbe. Ska bli mysigt.

Nu är det dags att sova här, ringde dig en morgon för nån dag sen men kom inte fram. Hoppa sdu har det bra! Jobba på! Kram från oss.

2009-04-17 @ 23:00:55
Postat av: Angela

Hej Julia



Kul att höra att du har det bra. Det är det viktiga.

Blir jätteförvånad när jag läser alla kommentarer. Vad förväntar sig folk?? Ska du avsluta ditt livs resa för två bröllop och en 30-årsfest. Det verkar ju inte klokt. Du måste vara en väldigt viktig person i deras liv (ta åt dig av det) för det låter ju som att alla fester står och faller med att du inte kommer hem. Jag tycker att du gör helt rätt. Res och njut medan du kan för plötsligt sitter du där med 2 barn och hus. Nu lät det som att jag själv är bitter men så är det inte. Jag reste mycket när jag var mindre så jag har gjort det och känner mig tillfreds med dom val jag gjort i livet.



Om du hade kommit hem i sommar skulle du med största sannolikhet inte ha kommit iväg igen. Så du gör helt rätt som stannar när du känner att du inte är färdig.

Angående Linus kan du bara följa ditt hjärta. Sedan blir ett uppbrott lite tråkigare när man är på andra sidan jorden. Samma sak gäller där att du hade ju inte kunnat tagit en snabbresa hem för att göra slut...



Julia ha det så skönt och var rädd om dig så ses vi snart.



Många kramar från Angela

2009-04-28 @ 11:05:27
Postat av: Louise

Jag hejjar på dig! Kör hårt! fick du mitt sms?

många kramar!!

2009-05-03 @ 22:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0